מאמרים

איך לשמור על הבריאות בשלושה צעדים פשוטים - חלק שני

מה בדיוק לאכול? כאן אפשר להתייעץ עם תזונאי או לחפש מידע מפורט יותר באינטרנט, אבל העקרונות הכלליים ידועים – חשוב לאכול מגוון, במידה ואוכל טבעי ואורגני (כמה שפחות אוכל מעובד ותעשייתי).

2. פעילות גופנית – אמצו לעצמכם תחביב כלשהו מתחום הספורט והתמידו בו. זה יכול להיות כל דבר – אופניים, שחייה, ריצה, חדר כושר וכד'. גם אם אין לכם כוח אחרי יום עבודה או אם אתם עייפים אל תוותרו לעצמכם – פעילות גופנית לפחות פעמיים או שלוש בשבוע היא דבר נחוץ מאוד לכל אחד וחשוב יותר מהרבה דברים אחרים שאנחנו כן מוצאים להם זמן כמו לראות טלוויזיה או לגלוש באינטרנט.

3. איזון נכון בחיים – כאן מדובר בצעד כללי יותר, אך חשוב לא פחות. עליכם לאזן בין הזמן שאתם עובדים לזמן הפנאי שלכם, בין הזמן המוקדש למטלות לזמן שאתם מבלים עם המשפחה. החשיבות כאן היא בעיקר מנטאלית, ולמצב המנטאלי שלנו כידוע יש השפעה מרובה על מצבנו הפיסי...

חזרה לחלק ראשון